سوالات احتمالی
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
جدول هزینه حمل لوازم خانگی سنگین (یخچال، سایدبایساید، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، اجاق گاز) هنگام انتخاب روش ارسال قابل مشاهده می باشد.
باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و سایدبایساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاههای حجیم است و کالا بهصورت پسکرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر می باشد.
کالاهای سنگین امکان پرداخت در محل ندارند، تسویه اینترنتی این سفارش ها پیش از ارسال الزامی است .
بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب ویاکالا انجام دهید، شما میتوانید مبلغ خود را به کارت بانکی ویاکالا (بازرگانی نفیس) واریز نمایید.
لطفا قبل از واریز هرگونه وجهی به حساب ویاکالا، ابتدا با پشتیبانی ویاکالا 05155429258 هماهنگ نمایید.
از واریز وجه بدون هماهنگی با پشتبانی ویاکالا، جداً خودداری فرمایید.
1. به ازای هرسفارش یک واریز جداگانه انجام شود.
2. واریز خود را به یکی از روش های زیرانجام دهید:
شماره شبا IR740180000000000491064072 به نام زهرا اسماعیلی
شماره کارت 5859831141758382به نام زهرا اسماعیلی
3 . تصویر فیش واریزی خود را به همراه شماره سفارش از طریق واتساپ به شماره 09153486043 ارسال نمایید.
از واریز وجه بدون هماهنگی با پشتبانی ویاکالا، جداً خودداری فرمایید.
وارد سایت ویاکالا شوید.
از منوی بالای سایت روی گزینه "پیگیری سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت با وارد کردن "کد خرید شما" می توانید سفارش خود را پیگیری نمایید و روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
به این دلیل که گارانتی شرکتهای مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکتهای گارانتی کننده تماس بگیرید.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ویاکالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
ویاکالا تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.
در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت ویاکالا، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
به کاربران محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، ویاکالا این امکان را فراهم آورده است که هزینه کالا را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند. لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش ویاکالا دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، میتوان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.